יום רביעי, 9 בספטמבר 2015

טיפול פנים בבאר שבע

טיפול לגברים ולנשים

נשים רבות, וכן – גם גברים, משתדלים לטפח את עור הפנים שלהם. אחרי הכול, את הרושם הראשוני שלנו על בני אדם אנחנו עושים בעיקר באמצעות הפנים.
אז כיצד אפשר לשמור על עור פנים נקי, רענן וצעיר?

טיפול פנים – שם כללי לטיפולים מגוונים

טיפול פנים הוא שם כולל לסוגים שונים של טיפולים כמו ניקוי עור הפנים ושיקומו, החדרת חומרים מזינים אל תוך שכבות העור העמוקות, הסרת שיער בעור הפנים, טיפולי אנטי אייג'ינג  למניעת הזדקנות העור וטיפולי בפצעי בגרות או בשמם המקצועי אקנה.
 טווח המחירים של טיפולי פנים בבאר שבע נע בין  מאות שקלים ועד אלפי שקלים. המחיר נקבע בהתאם לסוג הטיפול, למשך הטיפול, לאיכות חומרי הטיפול ועוד.

טיפול פנים בבאר שבע – כמה טיפים מנצחים

ראשית, כדאי מאוד להימנע מהפיתוי המרכזי של עונת הקיץ – אל תשתזפו. שיזוף של העור בגיל צעיר עלול להוביל לאחר מספר שנים לקמטים עמוקים וליובש של עור הפנים. הקפידו בעונות החמות להסתובב עם כובע רחב שוליים שיסתיר את פניכם מקרני השמש היוקדות.
כדאי לדעת שלא כל חלקי הפנים שווים ברמת היובש ובצורך הטיפול. אחד האזורים הרגישים ביותר, בעלי העור הדק ביותר, הוא אזור העיניים. ניתן לראות את הרגישות של אזור זה על פניהם של אנשים בעת עייפות. אזור העיניים עלול להתייבש ולסבול מקמטים מהר יותר משאר חלקי הפנים ולכן יש להקפיד במיוחד שלא לחשוף אותו לקרני שמש ישירות. הקפידו לחבוש משקפי שמש – עדיף גדולים ככל שניתן – כדי שתשמרו על עור פניכם רענן.
במסגרת ההגנה מקרני השמש – הקפידו להתמרח בקרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה במיוחד. ככל שתחסמו את קרני השמש מפגיעה ישירה בעור הפנים שלכם – כך תשמרו עליו צעיר ורענן. רצוי גם להקפיד למרוח באופן קבוע קרם לחות שיסייע לשמור על הלחות הטבעית של העור. זאת, בידיעה שהזעה שלנו גורמת להתייבשות העור.
ישנה חשיבות גדולה מאוד לתזונה נכונה בכל הנוגע לשמירת עור פנים תקין ובריא. ההמלצה הרווחת היא להימנע ממאכלים רוויי שומן, שעלולים לגרום לפצעונים, ולאכילת מאכלים הכוללים ויטמינים – בייחוד ויטמין A, B, C ו-E. ויטמינים אלה פועלים להתחדשות תאי העור, לשמירת דפנות כלי הדם, לחילוף החומרים ועוד. הם נמצאים במאכלים כמו גזר, חסה, כרוב, בשר, קטניות, ירקות ירוקים, אגוזים, גרעינים ועוד.
המלצה אחרונה היא להרבות בשתיית מים. ההמלצה הכללית של תזונאים היא לשתות לפחות 12 כוסות מים ביום. ככל שרמת הנוזלים בגוף תהיה גבוהה יותר – כך גם יהיה עור הפנים שלכם רווי בנוזלים ורענן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה