יום שני, 12 בספטמבר 2016

הבהרת עור הפנים

טיפול להבהרת עור הפנים

טיפול להבהרת עור הפנים נועד בעצם לטפל בפגמים הקיימים בעור הפנים כדוגמת פיגמנטציה, על ידי הבהרה של עור הפנים.

מה הן הסיבות להבהרת עור הפנים?

טיפול להבהרת עור הפנים מתבצע ממספר סיבות:
·         רצון להבהיר את עור הפנים של המטופל, על מנת לקבל גוון עור בהיר יותר.
·         טיפול בפגמים שונים בעור כגון צלקות. נמשים וכו'.
·      טיפול בפיגמנטציה- טיפול בפגעי השמש הנקראים בפיגמנטציה, מהווה את הסיבה העיקרית להבהרת עור הפנים של רוב המטופלים. ישנן מספר סיבות להופעת פיגמנטציה בעור הפנים.

מה הן הסיבות להופעת פיגמנטציה בעור?
הופעה של כתמי שמש הגורמים לפיגמנטציה יכולה להיגרם ממספר סיבות, ביניהם שינויים פיזיולוגיים, הורמונליים וסביבתיים. שינויים אלו גורמים לשינויים בגופנו ויכולים להשפיע על כל עור גופנו בכללי ובמיוחד על עור הפנים שהינו עדין יותר.

מי סובל בעיקר מבעיות בפיגמנטציה של העור?
הקבוצה העיקרית הסובלת מהופעת פיגמנטציה בעור הפנים, המצריכה טיפולי הבהרת עור הפנים היא הנשים. ביניהן נשים הנוטלות גלולות נגד הריון, נשים במהלך הריון או אחרי לידה ובכלל תופעות המשפיעות הורמונלית על הגוף. קבוצה נוספת הסובלת מהופעת פיגמנטציה בעור הפנים, המצריכה טיפולי הבהרת עור הפנים היא אנשים הנוטלים תרופות שמייצרות תופעות לוואי היוצרות כתמים בעור. דבר היוצר מראה לא אחיד בעור הפנים ופוגם באסתטיקה.

אילו טיפולים קיימים להבהרת עור הפנים?

שימוש בקרמים מיוחדים וסרומים להבהרת עור הפנים
שימוש בקרמים ובסרומים מיוחדים נחשבת לדרך הקלה והנפוצה ביותר להבהרת עור הפנים. ניתן להשיג רבים מקרמים אלו אצל קוסמטיקאיות ובחנויות הפארם.  מצד אחד שיטה זו היא קלה ולא מחייבת, מצד שני הבהרת עור הפנים בשיטה זו יכולה לקחת זמן רב ועלולה לא להיות אחידה.

שימוש בתרופות או משחות להבהרת עור הפנים המצריכות מרשם- שימוש בתרופות או משחות להבהרת עור הפנים יצור תוצאה אחידה, אך אגרסיבית יותר שכן בתכשירים מסוג זה קיימים חומרים חזקים יותר שיעזרו להבהיר את עור הפנים בצורה אחידה יותר.

שימוש במכשירים ביתיים להבהרת עור הפנים- שימוש במכשירים מסוג זה להבהרת עור הפנים, יהיה לרוב אפקטיבי יותר. עם זאת חשוב מאוד להשתמש במכשירים אלו רק במידה ויש בידכם את הניסיון הנדרש לעבודה עם מכשירים אלו, שכן שימוש לא נכון עלול להיות מסוכן. מכשירים מסוג זה להבהרת עור הפנים, ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות מורשות.

הבהרת עור הפנים באמצעות טיפולי לייזר ו IPL- טיפולים מסוג זה להבהרת עור הפנים יש לבצע אך ורק אצל קוסמטיקאיות ומכונים המורשים לכך. טיפולים מסוג זה ימשכו כ 20 דקות כל פעם ואין צורך בהרדמה או טשטוש על מנת לבצע אותם. על טיפולים מסוג זה יש לחזור מספר פעמים על מנת לקבל תוצאה אחידה לזמן ארוך.  

הבהרת עור הפנים באמצעות קילוף פילינג כימי- טיפול מסוג זה להבהרת עור הפנים חייב להיעשות אך ורק אצל קוסמטיקאיות ובמכונים המורשים לכך בלבד. טיפול זה נחשב לאגרסיבי ביותר מכל סוגי הטיפולים להבהרת עור הפנים ולכן הוא נעשה תחת הרדמה מקומית. במסגרת טיפול זה מתקלפת השכבה העליונה של עור הפנים, דבר שמאפשר הבהרה של העור וחשיפת עור חדש, בהיר ונקי מכתמים. טיפול זה נחשב יעיל ואפקטיבי ביותר והוא יכול לשמור על תוצאה אחידה לזמן רב.
לסיכום, הבהרת עור הפנים הוא טיפול הנועד להבהיר ולשקם את העור הפגום ולכן יש לבצע טיפולים מסוג זה בצורה מבוקרת ונכונה.
המשיכו לקרוא על - טיפולי פנים בבאר שבע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה